.png)
Pagrindinė info
Edukacijai #Ryanair_Holdings_plc
Kompanija priklauso airiams
22,5 mlrd – tokia šios kompanijos kapitalizacija
1985 metai – atsiradimo metai (metų tiek pat kiek man:))
2.91 mlrd – pardavimai per metus
726 mln praeitų metų nuostolis
5.5 mlrd – turimas grynųjų kiekis
15 016 – tiek dirba darbuotojų
490 – tiek turi nuosavų lėktuvų. 411 lėktuvų yra Boeing 737 ir yra davusi užsakymą 161 Boeing 737 MAX 200 lėktuvui užsakymą, kurio vienas vienetas kainuoja „vos“ 124 milijonus doleriukų. Todėl lengvai galima paaiškinti praeitų metų nuostolį ir kilusią akcijų kainą. Na ir žinoma smagu bus netolimoje ateityje skraidyti su naujai kvepiančiais lėktuvais😊
34 šalys
119 dolerių – vienos akcijos kaina
24 metai – tiek laiko viešai prekiaujama jos akcijomis Nasdaq vertybinių popierių biržoje
2.5 dolerio – tiek kainavo viena akcija pasirodžius viešai biržoje
Dividendų nemoka. Atsakymas turbūt aiškus kodėl😊
410 tūkst – vidutinės apyvartos vienetais per dieną. Tai reiškia, kad iš spekuliantų dėmesio ji daug nesulaukia
0.32 – toks procentas esančių short pozicijose – labai mažai
3- vieta pagal pergabenamų keleivių skaičių Europoje
42 mln – tiek keleivių perskraidinama per metus
115 068 – tiek keleivių perskraidinama kasdien
.png)
Papildoma info
- Generalinis direktorius Michael O‘Leary turi savo „Taxicab“ kompaniją su vienam keleiviui pritaikyta kabina, kad galėtų teisėtai naudotis autobusams skirta eismo linija ir išvengti eismo kamščių
- Iki naujo modelio užsakymo visi lėktuvai buvo visiškai identiški
- Visas verslo modelis buvo identiškai kopijuojamas nuo Soutwest Airlines – stambiausios Amerikos avialinijos, kurių skydžiai vykdomi tik Amerikos viduje, todėl niekas jokių priekaištų Ryanair neturėjo
- Pirmąją Ryanair interneto svetainę sukūrė studentai
- Rugsėjo 11 aktas netiesiogiai labai padėjo kompanijai, nes Boeing užsakymai buvo labai sumažėję ir CEO artimiausiam dešimtmečiui išsiderėjo labai geras orlaivių kainas
- 360 eurų – tiek kainuoja kiekvieno darbuotojo uniforma, kurią jie privalo nusipirkti patys
- Daugiau nei 20 procentų pajamų įplaukia iš papildomai teikiamų paslaugų skrydžio metu
- 2018 metų rugpjūčio 10 dieną laikomas vienas didžiausių įvykusių streikų, susijusių su darbo užmokesčio. Tą dieną neįvyko 400 skrydžių, akcijos smuko beveik 15 procentų per dieną. Tai pasikartojo ir rugsėjo 26 dieną. Daugiausia kompanija sulaukė pykčio, kai atsisakė keleiviams išmokėti bet kokias kompensacijas už neįvykusius skrydžius